Done

Sådär ja, då var risk 1:an avklarad. Det var jag och fem till, så vi var klara på två timmar. Har alltid fått höra att det ska vara så tråkigt och så långt, men det var typ kul ju :) Min körskolelärare är duktig på att få en intresserad och med i diskussionerna så det var två ganska korta timmar. Stannade kvar och pluggade teori i en timme innan jag åkte hem, och nu har jag precis fått i mig lite lunch. Nu är det intensivplugg som gäller, har psykologi-seminarium imorgon och jag är långt ifrån förberedd.. Hörs! :)



Och så lite sånt här på det så är det tipp topp.. Eller?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!

Vad hittar du på en tisdag som denna? :)

KRAM!

2011-09-27 @ 13:42:27
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0