Pink Grapefruit

Och sorry för rejält dålig uppdatering idag, men jag har varit upptagen med seminarium, projekt och redovisning. Sen hade jag räknat med att vara hemma vid kvart i sju efter mitt Step Up-pass på må bättre. Men så kom mamma ner och skulle gå på Body Balance vid 19 så då blev jag kvar på det med. Så jag var hemma, duschad och äten (eller alltså jag blev inte äten, men jag åt.. Ja, ni fattar) vid nio. Jaja, jag hade inget viktigt plugg, så efter ett psykologiseminarium och en etnicitetredovisning var jag värd ett extra träningspass :)





Och när jag kom hem hittade jag detta i ett kuvert på bordet. Det var min premie för Wellness-prenumerationen som hade kommit. Så nu luktar jag supergott :) haha, glad chey. Trött, men glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0